domingo, 22 de junio de 2008

Control Vallès, aquí Roure 50, canvi!!
Endavant Roure 50, canvi!!
Informo d'una columna molt negra per la zona d'Ullastrell!! canvi.
Control Vallès, aquí unitat 116, confirmo la columna, és molt negre i surt d'un polígon!!
Rebut, apropeu-vos-hi per tal de confirmar la informació, canvi!
Control Vallès, aquí unitat 118 des del Turó del Gurugú informo que jo també veig la columna!!
Rebut U.118 gràcies per la informació.

Així ha sonat per la ràdio prop de les 3 del migdia la primera columna de la campanya!
Tot i que no l'he cantada jo, estic prou content d'haver-la vista tan aviat, tot i els 30km que provablement ens separaven!! quina emoció!!

10 minuts després en cantaven una altra a l'abocador de Vacarisses, tot i que la meva ruta passa molt aprop i hagués pogut informar a la perfecció de l'incendi en aquell moment estava a l'altra punta dalt d'un cim (Turó del Gurugú) amb el Vallès als meus peus. Així que he deixat fer a d'altres.. jejeje

Han estat uns 20 minuts de bojeria!! allà al sostre del Vallès amb els prismàtics enganxats als ulls miran tot allò que passava! Per sort no hi ha hagut gaires problemes.

El cas és que el dia començava bé, ja que avui començaven la campanya totes les ADF (Agrupacions de Defensa Forestal) així com els destacaments de Bombers pel territori i tot plegat ha fet que avui la ràdio treguès fum!! jejeje m'ha encantat!!

Demà més!! Bona nit!!

P.D: Si d'alguna me n'haig de sentir "la meva" serà aquesta tot i viure només un any, me la sento bastant més que no pas "la roja".

1 comentario:

menta fresca, aufàbrega i maria lluisa dijo...

sembla que et vegi per un forat, quan llegeixo el teu post, jeje, com dius tú ;-) bon exàmen i aqui estem!