sábado, 22 de noviembre de 2008

El meu "primo de zumosol"

Recordeu aquell anunci que sortia "el primo de zumosol"?? Doncs jo us presento el meu:
Marc Siscart Gonzalez, entrenador del SHUM-Maçanet

Noticia de la edició digital de l'AVUI:
"El Shum Maçanet ha donat la sorpresa en guanyar el Reus Deportiu per 5-4. Tot i que el Reus ha estat durant gairebé tot el partit per davant en el marcador, el Maçanet ha aconseguit remuntar un 1-3. Primer, amb un empat a 3. Després i en els últims minuts del partit, els gols de Manel García i Xavi González han donat la victòria al Maçanet."

Increïble!!
Moltes Felicitats!!

3 comentarios:

Lluís Soler Turu dijo...

Hola Edu!

Només volia donar-te les gracies per l'enllaç, i dir-te que jo també he afegit un enllaç cap aquí.

Salut i blocs!!

Eduard González dijo...

De res i gràcies!! jeje
T'he deixat un comentari.. pro m smbla k no l'he enviat b.. més tard te'l torno a enviar.
Apa;-)!

Lluís Soler Turu dijo...

L'has enviat bé. Tinc la moderació de comentaris activada, i me'ls llegeixo tots abans de publicar-los.


Gràcies per la info, no sabia que els agents rurals també notificaven abocaments. Conec una persona que segurament em podrà confirmar si hi ha carta o no, miraré d'assabentar-me d'aquest tema.

Salut i blocs!