sábado, 27 de junio de 2009

PVI '09

El PVI 2009 ja ha començat! de fet vam començar el 10 de Juny, i crec que fins avui encara no havia posat res al blog...

En tot cas aquí teniu algunes de les primeres novetats que van succeint a la ruta... certament no em puc queixar, m'han passat coses força extranyes! Atenció a les fotus:

En primer lloc una imatge no gaire bona (tot s'ha de dir) de l'àguila que es troba a la serra de l'Obac! al primer dia de ruta conjunt, ens la vam trobar tot creuant el camí de la Casa Nova de l'Obac.

El mateix dia de ruta conjunt amb el Toni, ens vam trobar aquest cotxe, tot passant per un camí de sorra!! el que va cap a la riera de Gaià... algú pot explicar-me que hi fa aquest cotxe de superluxe, esportiu i pràcticament un vòlid de carreres, per un camí de sorra que no porta enlloc??

En tercer lloc una foto peculiar.. baixant cap a la riera de matadepera, em trobo de front tot un ramat d'ovelles... jo patia pel cotxe, no fos cas que alguna ovella boja li passès pel cap començar a fotre cops contra el cotxe quasi nou..!! jeje

Ara farà tot just una setmana (dia 20 de Juny) arribo al turó del gurugú, i em trobo un membre de l'ADF de Matadepera, que em comenta que hi ha molta gent dalt de la Castellassa de Can Torres, mirem amb els prismàtics, però no endevinem què passa...
Minuts més tard, ja ens havíem acomiadat, i tot pujant al Gurugú observo el detall que totes les persones que pujàven, anaven vesits iguals o molt semblants, cosa que feia pensar en algún grup d'escalada o un esplai o algo així... Tot mirant, veig que el color de la camisa és malva i porten una faixa... semblaven els Minyons... què raro vaig pensar... Encuriosit, vaig mantenir-me a la espera, a veure què passava... i minuts més tard veig que efectivament eren els Minyons de Terrassa, i es disposaven a aixecar un pilar de 4 dalt de la Castellassa de Can Torres, a més de 800 metres d'alçada, de fet en van fer dos, un miran al nord, i unaltre miran al sud. Què grans que són!!

Us deixo també algunes fotus més paisatgístiques, com aquesta alzina centenària al camí de la Pineda i al costat de la Caseta de la Pineda.


Espero que us agradin!;-)

No hay comentarios: