viernes, 22 de febrero de 2008

Funcionaris.....

Avui li dedico a aquesta gran fauna i espècie que tot i ser humans (o això se suposa) són un col·lectiu que cobra i no treballa....
Aquest matí el que havia de ser només un petit tràmit de 15 minuts, ha resultat una odissea...
Tot comença a les 9 del matí quan entro a l’ajuntament i li demano a la noia de recepció si em podia compulsar unes fotocopies... i no, no podia (pobre), la solució era que anés jo allà on m’havien expedit cada document a demanar que m’ho compulsessin... això implica temps, molt temps i molts maldecaps...
Total que vaig cap a la Policia Nacional i provo de colar-li al fiera de la finestreta que em fotés un segell en un full amb fotocopia del DNI, Carnet d conduir i numero de seguretat social... i no, no ha colat... total que cap a una copisteria a fer fotocopies per separat, quan torno, li dono, i em diu, que no.. que necessita dues fotocopies ja que una se la queda ell... amb una malaosita dels collons torno cap a la copisteria i li dic que em repeteixi les fotocopies (6fotocopies = 1€)... finalment l’home de la policia em possa el segell, i li pregunto si els Mossos poden compulsar-me el carnet de conduir o si havia d’anar fins a Sabadell a "Trafico"... i el graciós em diu que si, que me la poden compulsar, però que no es competència dels Mossos, llavors li pregunto d'unaltra manera i em torna a dir que si que poden fer-ho... però que potser no volen... vés! no ho havia pillat, l'home feia broma a les 10 del matí i amb una ràbia a sobre dels collons... total que cap a l'IES a compulsar el títol de batx.. allà em trobo una senyora explicant-li els problemes de la seva filla a la senyora de la secretaria... després de 20 minuts escoltant-la la senyora d secretaria s'adona que estava esperant .. i em diu que volia... finalment m'ha compulsat el títol... i ara? Doncs em salto classe de càlcul i cap a la seguretat social... arribo i em trobo que hi ha control de seguretat a la porta... (com a l’aeroport) total que allà deixant la bossa, el casc, la jaqueta (per sort no m'han fet treure els pantalons) quan ja recullo em diu el guarda, ome, no et posis nerviós que es un control rutinari.. i me'l quedo miran... optu per ignorar-lo i vaig cap a informació... allà li demano si em pot compulsar la fotocopia de la targeteta de la seguretat social... l'home venia d'unaltre món i es veu que no m'entenia... deia que per què volia jo una fotocopia compulsada... (respiro fons!) i "tranquil·lament" intento explicar-li... l'home no ho entenia, deia que allà no podien compulsar allò... total que em diu... ome si vols et dono un original... i jo :-s ... li dic.. va doncs donem un original... (allò.. per que callés) surto d'allà amb 2 originals sense saber molt bé si era allò el que volia... total que cap a Sabadell N-150 boral i gas a tope!! cap a trafico!! (lloc que odio especialment, perquè sempre tinc problemes amb els funcionaris...). Les 11 i arribo, una cua de la ostia només per demanar informació... la faig i ja truco al fisio per dir-li que no hi podré anar... arribo per fi i li demano que si em pot compulsar allò... em diu que si, que ompli un formulari (típic) i que passi per caixa i després per sancions... (QUINS COLLONS 8€ PER UN SEGELL!!!!) total que allà esperant-me perquè em fessin la compulsa de la fotocopia del carnet, ja era la última... i em toca la mateixa tia de sempre, amb aquella dona m'hi he discutit un mínim de 4 cops... surto d'allà pitan i amb l'SHi cap a l'Ajuntament a entregar la documentació abans de les 12h!!!....... 11.30 i sortint d Sabadell.. la cosa pintava negre... 11.40 i entro a l'Ajuntament, i què em trobo?? CUA!! i apa.. unaltre cop a fer cua... 7 o 8 persones davan... x fi em toca i li pregunto on haig d'anar.. em diu que allà no.. que vagi a la comissaria de policia que allà està Protecció Civil... MERDA!! les 11.50 aprox... surto pitan cap allà i quan arribo a l'entrada em trobo la meva ex-veina que treballa allà, em pregunta que hi feia.. i li dic que era per Informador Forestal... mira el rellotge......... m'agafa del braç i cap a dins correns!!! li diu al company que m'ho entregui ja...
i sí.. per fi!!! dins de termini... moolt apurat... pero ho he aconseguit!!!! quan li explico lo de les fotocopies compulsades, em diu: Què dius! si haguessis vingut aquí, te les hauriem compulsat aquí mateix........ la cara m'ha canviat de sobte, per no fotre-li un moc a ella (pobre dona quina culpa tenia) he callat, i m'he enrecordat de la familia de la senyora que a les 9 del matí m'ha dit que l'Ajuntament no compulsa fotocopies.........

El que havia de ser entregar uns papers per viam si tocava la campana ha acabat essent una odissea dins del món funcionarial... cada cop estic més convençut que això no és gens productiu!! Tot deu treballan i pagan impostos com cabrons i aquets allà cobran del bote!! Tantes queixes per les ajudes als immigrants i el que hauríem de fer és cardar fora tot aquest pilot de "servidors de l'estat" que no fan més que encardar-se de la gen.... enfi... avui he sobreviscut!!
Què hagués fet sense la meva estimada SHi...

No hay comentarios: