jueves, 21 de mayo de 2009

quins records..

A voltes, només amb una cançó! et fa venir tot un seguit d'imatges, de moments de sensacions!

Si això ho fa una cançó imagineu-vos tot el que em ve al cap després d'una mini entrevista per la revista de l'Ajuntament de Terrassa "Visquem".
Abans d'entrar a classe, em truquen per dir-me que buscaven algú del PVI!! i jo evidentment, m'he oferit! poc després m'he trobat amb la periodista, que volia saber com funciona tot el tema de la vigilància contra incendis! i a sigut com treure-li la pols a tot un seguit de grans records, d'idees! de grans moments, d'anècdotes! de sensacions!!
A més amb prou feines falten 3 setmanes per tornar a començar!! amb moltes ganes altre cop!! després de quasi un any esperant!! per fí!!!!

Avui comença la campanya electoral! a les 23.30 primera enganxada de cartell!! ORIOL JUNQUERAS és el candidat dels pobles sense estat!! endavant doncs!!

Salut!

No hay comentarios: