viernes, 31 de julio de 2009

Va Ploure!!!

Amb la pluja l'any passat vaig tenir una relació d'amor-odi!

A mi m'encanta que plogui! de petit quan plovia i ens agafava al cotxe en mig d'una carretera m'encantava veure els parabrises amunt i avall l'aigua esquitxant arreu! aquella boirina que es crea a la carretera, les rodes dels cotxes esquitxant, el soroll de quan plou amb força! enfi...

L'any passat no em va ploure cap dia mentre feia ruta del PVI!! i això em va fer especial rabia, sobretot quan plovia els dies que jo tenia festa i que pertant era en Toni (el meu company de ruta) qui treballava i ho gaudia ell! i jo aleshores ho patia, perquè em quedava sense jornada de platja o m'esguerrava la sortida amb moto...

Aquest any però ja no ho podré dir! Em va ploure! ja quasi no m'enrecordava, però avui arxivant les fotos he trobat algunes! i realment l'escena és preciosa, al mig dels camins mullats, amb la boira envoltant el cotxe, aquella humitat tocan-te la cara, l'olor intensa de l'herbassar després de molts dies d'intensa calor... fa la sensació d'estar enmig d'un gran bosc i estava a Roques Blanques i després als diposits de Matadepera, ven aprop de la urbanització! Tot i així em va encantar!:-)


No hay comentarios: