viernes, 14 de octubre de 2011

Esport d'elit ≠ Terrassa

Vagi per endavant que jo a me Mare me l'estimo molt, però com tota persona té les seves manies, dèries i amb el pas dels anys algunes qualitats canvien, algunes dèries s'accentuen... bé enfi... l'edat..

El cas és que l'altre dia entre moltes de les històries, conspiracions de la Cia el Kgb i els Txetxens tots junts contra els Mesopotàmics (per dir algo) m'explicava la última gran indagació que havia llegit a internet, no em feu citar fonts, doncs ella no me'n sap mai citar cap. El cas és que explicava una conspiració d'estat que segons ella es duia a terme als EEUU, on per evitar la vacunació directa de les persones, es deia que s'afegien productes a l'aigua corrent per mantenir la població vacunada i amb defenses contra certes malalties.... Jo sincerament no me la crec!

Però el cas és que avui després d'entreno i quan ja anava per la segona birra tot celebrant el meu passat aniversari i el sant dels dos Edu's de l'equip (em batejat el dia com el #stedwardsday) he pensat en una possible conspiració!

Jo sempre he entrenat a la Zona Esportiva Municipal de Can Jofresa, i des que tinc memòria he entrenat a atletisme, handbol i ara rugby... sempre en tots aquests anys m'he queixat de lo dolenta que està l'aigua a Can Jofresa! i realment si algú s'avorreix i vol fer l'experiment, si emmagatzemeu aigua en una ampolla de plàstic transparent l'aigua surt groga!! xDD amb "barquitos". Això deu estar més que documentat... i tinc els meus seriosos dubtes que passés un test de laboratori de potabilitat d'aigua.

I doncs, m'ha vingut al cap la gran conspiració que m'explicava me mare! i jo en proposo una altra.. així sense fonts i sense cap tipus de fonament...

Penso que l'Ajuntament de Terrassa fot l'aigua contaminada a la ZEM de Can Jofresa per evitar un bon rendiment esportiu! de fet cap dels clubs ni equips que juguen en aquelles instal·lacions han triomfat, ni han aconseguit grans èxits, tots els clubs tenen el 1er equip en categories inferiors.. i tot pot ser per la baixa qualitat de l'aigua... de fet els únics que ho fan bé són els Reds de futbol americà i beuen aigua d'ampolla!!

Qui necessita més pistes? més dades?

Està clar! Navarro demissión!! xDD

No hay comentarios: