domingo, 20 de enero de 2008

Escapada!!!!!


Avui finalment ha estat el dia de fer una escapada, m'he llevat relativament tard (12..) jejej i en veure el sol i el dia que feia, m'he decidit a sortir amb la motu i fer la ja mítica carretera de Rellinars!!
Avui la ruta ha sigut més llarga, he anat fins Castellbell i el Vilar i he continuat cap a Marganell, passat aquest últim poble ja m'he decidit a tornar, tant bon punt he girat la motu he vist davant meu una ombra sobre els nuvols, i quan m'hi he fixat, era Montserrat, total que m'he sortit de la carretera i he fet aquesta fotu, per mi preciosa.
Gran camí aquest de Marganell, ara que m'hauré de mirar bé els planols de la zona perquè encara em perdré per aquells camins de Déu...

Apa;-)!!

1 comentario:

Doya dijo...

osti noi, quina vista!com el vallès... :)
espero que hagin nat bé els exàmens, xro sigui comsigui espero que encara vagi millor els casi 15DIES que us donen a la upc..;) ben merescuts!
apali, salut!*