jueves, 2 de octubre de 2008

Visca les JERC!! i visca ERC!!

Bones!! (escrivint a hores intempestives, com sol passar els dimecres)!!

Avui després d'una marató d'hores de classe i d'estudi sense fre, en total 12 hores més una per dinar i veure de passada els Simpson!!:-P!!

A les 21:05 el professor de mecànica acabava de trobar l'acceleració del punt D pel 3er mètode... és un professor diguem-ne LENT!!! i es pren la llibertat d'allargar la marató 5 minuts, que evidenment se m'han fet eterns!!

Acabada la classe he agafat la meva estimada moto i pitant cap al local d'ERC on s'hi feia la comissió de Medi Ambient, (la primera vegada que vaig a una comissió d'aquestes) i aquest cop tenia coses a dir que no podia callar-me, les he estat patint tot l'estiu i aquesta era la meva oportunitat!!

He plantejat la necessitat d'augmentar la vigilància als boscos, sigui per patrulles ecològiques de Policia Municipal, Agents Rurals, o Mossos, tant m'és qui ho faci, però s'ha d'evitar la escena d'un excursionista passejant pel bosc i una motocicleta passar-li a 70km/h aixecant-li pedres, pols, soroll i olor a benzina cremada!! això no es pot permetre!! i trobo que no podia callar-me!!

El segon punt ha estat la situació dels punts d'afluència del bosc de Terrassa, aquí tenim el que es coneix com el Llac Petit, punt d'alt risc d'incendi i d'alta concentració de brutícia per metre quadrat!! com aquest hi ha altes llocs de risc a la nostra ciutat, i trobo que caldria, per part de la regidoria de Medi Ambient col·locar contenidors propers, perquè molt sovint les deixalles de la gent hi són perquè no saben on llençar-les i els menys afortunats, no se'ls passa pel cap endur-se-les tal com les han portades! M'han dit que sí que ho troben molt correcte i que miraran de fer-ho!! espero que així sigui!!

El tercer punt era sobre el col·lectiu de motoristes, els he exposat la quantitat de gent que utilitza aquest transport (el més ràpid, el que menys contamina, el que menys ocupa, a part de la bicicleta) i que per tant som molts els que ens trobem amb les mateixes problemàtiques, les pintures dels carrers (passos de zebra) rellisquen molt i quan plou ja és increïble!! molta gent ha caigut per tonteries d'aquestes, ja que quan te n'adones, estas a terra!

També he exposat la problemàtica dels guardarails!! i he demanat que es faci tot el possible per fer efectiu el canvi d'aquest "sistema de protecció" (que causa amputacions a dojo). M'han dit que carreteres és de la Generalitat, però que miraran de fer pujar la "queixa/denúncia".

Acabats amb ERC he passat cap a JERC, allà ens espera un octubre d'infart!!!
  • 11 d'Octubre recordem a la ciutadania que "la hispanitat" fou un genocidi, i que no tenim rés a celebrar!!
  • 15 d'Octubre commemorem l'afusellament del president Lluís Companys tal dia com aquest a les 6 del matí. L'acte consta d'un esclat terrassenc a les 6 del matí (+ info x mail!)
  • 18 d'Octubre Conferència Nacional de Medi Ambient de les JERC a Terrassa, tindrà lloc al Teatre Alegria i hi assistiran militants d'arreu dels Països Catalans.
  • 25 d'Octubre Pujada a La Mola, les JERC-Vallès Occidental muntem una excursió amb militants de la comarca i alguns de fora, per desplegar una estelada gegant i fer un esmorçar de germanor al cim!!
Avui és d'aquells dies que em sento orgullòs de ser militant d'ERC i de JERC, perquè aquest és un partit fet per la gent del carrer i per a la gent del carrer, nosaltres no tenim grans grups empresarials darrera, ni un gran partit de nivell espanyol que decideix per nosaltres! "Nosaltres som com som, com tu!".

M'encanta poder participar en la millora de la meva ciutat, de la meva comarca i del meu país!!

Visca la Terra!!

P.D: Dimecres acostumo a escriure a hores intempestives perquè vinc "xutat" de cafeina!! sinó no hi ha qui aguanti la marató!!

1 comentario:

Quico Ventalló dijo...

Bones Edu!, t'he posat un enllaç dels de fer bonic (amb foto). Si la vols canviar, m'en envies un altre. Apali, ens veiem.