domingo, 18 de enero de 2009

Quan tot va bé...

Aquesta setmana ha estat una d'aquelles on sembla que tot és de color de rosa, tot va bé, tot funciona, tan de bo fos sempre així.

Avui fent valoració, em trobo una setmana on políticament, ha estat probablement la més important per mi. Dimecres a l'Assemblea local de les JERC-Terrassa em van nomenar nou Portaveu local, (notícia) una responsabilitat que agafo amb molta il·lusió, i moltes ganes de fer coses, però sobretot de fer-les bé!! i aconseguir així fer allò que ens proposem la majoria dels que entrem a aquesta organització, que és "millorar la qualitat de vida dels joves de la nostra ciutat". A Terrassa en concret, penso que tenim molt a fer, i estic segur que ho aconseguirem!!

A més, les JERC ens hem de felicitar, pel resultat de l'últim congrés Comarcal on vam aconseguir que la nostra candidata al Consell Nacional d'ERC sortís escollida!

En el pla esportiu, tot i no estar en el meu millor moment, (ja que aquest quatrimestre he deixat els entrenos per poder centrar-me més en els estudis) ahir dissabte al vespre vam fer un partit realment increïble. A més veniem de l'últim partit al Memorial Cintu Vilà, on vam anar 7 jugadors del meu equip, per complir, passar l'estona i divertir-nos, tot recordant en Cintu i la seva feina per l'handbol terrassenc! Tot i així no tots estàvem en la mateixa sintonia, i l'altre equip senior "el C" va sortir a guanyar, amb moltes ganes i si em permeteu, males maneres... Així que molt "picats" per tot el que havia passat, teniem una oportunitat de demostrar la nostra vàlua, ja que es presentava L'escola Pia de Granollers, el líder, encara imbatut!! El partit fou d'alt nivell, primera part 8-7 (pel terrassa!) tot i que havia dominat la Pia de Granollers, i a la segona part, vam aguantar l'empenta dels orientals! però amb un equip entregat com l'egarenc ens vam acabar portant el gat a l'aigua! aconseguit una victoria importantíssima!! que ens col·loca líders del grup! amb moltes possibilitats per jugar la fase d'ascens i qui sap si pujar de categoria!! (tan de bo!).

Després de tot l'estrès del partit, en arribar a casa, veig que el barça guanya 3-0 i en engegar la ràdio, fan el 4-0 i al poc temps el 5-0!! increïble!! quina dosi d'optimisme, de motivació!!

Ara tot just he arribat de fer una reunió amb el president d'una associació d'skaters de Terrassa, lluitarem plegats per aconseguir un Skatepark a la ciutat!! ja és hora que algú es preocupi, i treballi pels problemes dels joves a la ciutat!!
Estic segur que ho aconseguirem! no es pot parar la voluntat de tot un poble en moviment!!

2 comentarios:

AS dijo...

Nanuuuu!!!!
ENHORABONA!!!
T'ho has guanyat a pols, però.

Al cap i a la fi, al que és pencaire, se li acabava reconeixent tard o d'hora la tasca. I tu ets pencaire al quadrat.

I sí, allò del Barça ja va ser massa. Fixa't que un colega em va convidar al Camp Nou perquè li sobrava una entrada, i no vaig poder anar-hi perquè tenia feina pendent del còmic. I em vaig quedar a caseta amb la ràdio mentre dibuixava. Qui no es consola és perquè no vol.

Salut!

Eduard González dijo...

xDDDDD com pilles tu tmb!! jejej

Moltes gràcies!! xcert l'altre dia vam nar una colla de "jerkis" al teu poble prenent unes copes a La Neu (o algo així es deia).

Continuo amb l'estudi!
Salut!

P.D: Referent a la vinyeta que surt avui a l'Avui Terrassa et recomano els monòlegs del Goyo Jimenez, n'hi ha un que parla d'això del café!!