martes, 14 de abril de 2009

Estic Dins!!

Sr./Sra. Eduard González Castel ,

vostè ha superat les proves de selecció i ha estat assignat/da de forma provisional a cobrir la
plaça d'informador/a del Pla d'Informació i Vigilància contra incendis forestals del municipi de
Terrassa

Ruta vigilància 118 - Matadepera / Terrassa

Zona vigilància Vallès Occidental

Torn assignat 1

UEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!! ESTIC DINS!!!

Avui ha sigut un dia mogudet... tornada de vacances de setmana santa (Grans vacances) i m'envien sms de Yoigo, que vagi a recollir el mbl!! m'he enamorat!! jeje


Després, ràpid cap a la uni a fer una pràctica d'electricitat, tot sortint! mentre treia el mbl de la caixa! obro l'ordinador per veure si m'han acceptat al PVI i sí:-p!! he llegit axo k teniu aki dal!! jeje

A més va el Barça i passa a Semis!! perfecte!!

Apa: Bona nit!!