jueves, 9 de abril de 2009

Retorn als orígens

El quart o cinquè post d'aquest bloc, parlava d'una escapada! de fet vaig conèixer tot una vall darrera de Montserrat que desconeixia, i va ser una experiència maquíssima.

Avui ha estat un dia de treva meteorològica, enmig de setmana santa, ja que a aquestes hores del vespre, ja han tornat els núvols, i pel que deia en Mauri de TV3, tindrem per uns dies de pluges i fred polar...

A les 5 i poc del vespre i sobre el meu estimat tresor, he sortit de la ciutat! i oh! sorpresa! els camps de Ca n'Amat de la Muntanya i de la Masia Ègara eren ben verds i florits!! res a veure amb la imatge que donaven a l'estiu, on eren palla seca escampada per arreu... així tot animat pel bell paisatge, l'agradable temperatura, el sol de mitja tarda amagant-se entre els arbres que acompanyen el traçat de la carretera i la olor de frescor que l'entorn desprenia, l'Obac ha esdevingut un objectiu massa proper. No m'ho he pensat dos cops, he passat la collada de l'obac, i cap a baix!! el sol tocava més clarament a la cara nord-oest de la serra de l'Obac, cosa que s'agraïa, així fent un cop més aquell traçat que tants bons moments m'ha donat! he passat per Rellinars direcció Castellbell i el Vilar! magnífica panoràmica del riu Llobregat, canvi de vegetació a l'entorn de la carretera, (vegetació de ribera), s'amplia la carretera per apropar-se a Marganell, carretera composta de llargs trams mig curbats amb uns peraltats perfectes, on s'aprofita el pneumàtic fins l'elefant de Metzelder, que avui ha patit el primer contacte!!
Aquesta carretera de Marganell l'any passat la vaig fer tot just asfaltada! i avui en passar el poble i arribar al mateix lloc de la foto, em trobo de nou la carretera tot just asfaltada!! i uns kilòmetres més endavant, les màquines treballant-hi!! jeje casualitat?? no ho sé.. hauré d'anar més sovint per Marganell, cada cop que hi vaig m'asfalten el camí:P!!


Bones vacances!!

No hay comentarios: