lunes, 7 de abril de 2008

Informador Forestal


Ho he aconseguit!! he passat el procès de selecció com a informador forestal!! alguns direu i això, què és?

Doncs és un grup de persones que s'encarrega, a l'estiu, de vigilar les zones naturals, cada informador té una ruta assignada i ha de donar l'alerta en cas de foc. A més si veu algú cometent una infracció ha d'avisar-lo i si persisteix donar l'alerta, ja que per sort! no tenim autoritat.

Els que hagueu entrat algun cop pel bloc, haureu vist un comentari que vaig fer fa temps on havia passat una odissea per presentar els papers per presentar-me a aquest procès de selecció ("Funcionaris..." escrit al febrer).
Per sort, tot allò va valdre la pena!!

Aquest estiu doncs canviaré de feina, deixo enrera dos estius al "Reial Club de Golf "El Prat" (a Torrebonica) on si que cobrava bé, la feina no era feixuga, em divertia, coneixia un munt de gen i de socis, pero no tenia vacances... 2 mísers dies a la setmana, que en ple Agost són ben poca cosa. A més aquest any, provablement la piscina no pugui obrir-se ja que dubto molt que puguin omplir-la, per la sequera...

En tot cas, jo aquest any ja tinc feina, i amb vacances. A més es preveu maca, ja que consta de recòrrer una ruta amb un 4x4 en concret la ruta 118 per la zona de Terrassa/Matadepera (no tinc ni idea, de per on deu ser) suposo que serà per les zones boscoses d'aquí aprop, i provablement endinsant-se al Parc Natural de Sant Llorenç del Munt i l'Obac, en tot cas un lloc idílic per treballar!! i on hauré de visitar el bosc durant 8 hores, recorrent camins, i observant la llunyania per si trobès alguna columna de fum. Promet molt!!

El següent pas, és anar al procès de formació (4 dies) on ens ensenyaran tot el protocol d'actuació!!
M'encanta!!!
Els somnis es fan realitat!!

Quines ganes de que arribi l'estiu!!

1 comentario:

AS dijo...

Ei tiu, enhorabona pel currele! Mira que t'estrenes en un any xungu pel que fa a incendis (segur que la sequera els farà augmentar...). Bé, esperem que no sigui res.

Ah, i merci pel contacte d'allò de Terrassa. M'ho vaig mirar. El problema és que ara vai molt liat amb encàrrecs i amb els examens de la uni i m'és impossible. Però gràcies igualment.

Salut i força al canut