sábado, 26 de abril de 2008

Manchester

Fa ja molts anys, un nen de 6 anys anava per primer cop al Camp nou, acompanyat del seu pare, a veure un partit del Barça contra el Manchester Utd.

Tot gràcies a que on treballava el meu pare "SHARP" patrocinava el Manchester Utd. i teníem entrades per anar-hi! Recordo que anant cap el camp, una senyora va saltar-se el semàfor, i vam tenir un accident a pocs metres del Camp Nou... jo amb la meva samarreta del Romario, dins el cotxe esperant que el meu pare i aquella senyora arreglesin els papers, el nostre Seat Toledo (matrícula ML) tenia un bony al costat de la roda, pero tot i així es movia i vam poder arribar al camp! tard! però vam arribar! i com vaig disfrutar 4 gols! de fet nomès en vaig veure 3, perquè l'últim el van fer al descompte i nosaltres vam marxar 2 minuts abans de que acabés! jeje

Han passat prop de 13 anys i recordo aquells moments com si fos ahir!!


No hay comentarios: