jueves, 7 de enero de 2010

Rugby

És temps de Rugby, el 12 de Gener comença l'aventura dels Carboners de Terrassa.

Cap al Setembre s'inicia un moviment entre 4 malalts del rugby de la nostra ciutat i porta a obrir un grup al Facebook que evidentment funciona per tal de difondre la idea de crear un club de rugbi a la ciutat. Tot i que al principi me'l mirava amb certa distancia no vaig poder evitar la temptació d'apuntar-m'hi i d'ajudar en el que fos possible a instaurar el rugby a la ciutat.

D'altra banda la situació de l'handbol a la ciutat ha empitjorat molt, hi ha hagut una diàspora de jugadors i de directius, tots aquells amb els que millor m'hi entenia i evidentment les ganes de tornar a pràcticar handbol a la nostra ciutat no eren les mateixes, ni les ganes ni la il·lusió... a part que la situació esportiva va en consonància amb la gestió i de moment es manté la caiguda en picat.

Així que com que sempre m'havia fet gràcia aquest esport i no havia tingut mai l'oportunitat de practicar-lo em vaig llençar a la piscina i vaig col·laborar en la creació del club. Inscripció a la Federació, reunions amb regidors d'esports, tècnics i per últim l'alcalde i ara toca esperar que ens assignin un camp i començar a entrenar!!

Jo ja tinc les botes:-)!

No hay comentarios: