sábado, 14 de junio de 2008

Fer història

Demà ERC farà història, passi el que passi, demà els prop de 4000 militants que ens concentrarem al Congrés Nacional, marcarem el camí que ha de seguir ERC, i en conseqüència marcarem en part el futur de la estratègia que volem perquè el nostre país esdevingui una gran nació!

Demà haurem de ser prou conscients del que tindrem entre mans, hem de ser prou conscients del que el poble de Catalunya espera de nosaltres, haurem d'intentar fer-los entendre que ERC ha de liderar el país. Com va dir l'actual president del partit, ERC no ha de formar part de cap govern si no és per liderar-lo. Implícitament amb això s'està tancant la porta a tripartits de difícil gestió i aliances excloents com ho seria un front nacional a la Generalitat.

ERC no ha de seguir cap altre partit!! ERC ha de ser com ho va ser als anys 30 del segle passat, un partit de majories, un partit d'esquerres i que defensa la terra, la nostra terra, els nostres carrers, el nostre dia a dia!! hi ha altres partits que defensen les arrels nacionals de molta gent que estan fora de Catalunya, també ho estan les meves, però com jo una gran majoria de la població hauria d'entendre que de les arrels no es menja, i que per viure bé ens cal gestionar-nos bé!! si ells no ens saben gestionar ens haurem de gestionar nosaltres mateixos!! la qüestió és aconseguir una repartició justa de la riquesa, i no pot ser que sense ser els més rics, som els més generosos i a sobre se'ns tracti com a lladres, com la escòria de la península... doncs no!! diguem prou!!

Catalans, sapigueu fer-vos dignes de Catalunya (Francesc Macià)

2 comentarios:

menta fresca, aufàbrega i maria lluisa dijo...

la frase d'en Macià l'hauriem de dur al cor.
He copiat el banner del'avui, m'ha agradat.
I per no perdre's cal poder dur una bruixola? ;-)

llenguaddicta dijo...

Gràcies pel teu comentari. Ets un dels 35 que ha sentit avui Rac1 quan comentaven el meu blog. He visitat el teu, però no sóc capaç de trobar l'article que em dius amb aquestes fotos que ja em moro de ganes de veure. ¿Em pots facilitar l'enllaç de l'article?