lunes, 2 de junio de 2008

El món de la muntanya

Qui de la muntanya se vol enamorar, per Sant Joan hi té d'anar!!

En principi per Sant Joan no estaré a la muntanya sinó a casa estudiant ja que el 25 tindré examen...
Aquest estiu però m'hi estaré una bona pila d'hores a la muntanya, de fet entro a formar part del Pla de Vigilància contra Incendis (PVI) com a Informador Forestal. No ens enganyem, els informadors forestals no fem rés, simplement "informem" és a dir, cada unitat té una ruta assignada i on a més de buscar columnes de fum i avisar-les, ha d'informar de possibles infraccions, com abocaments, xarxes elèctriques en mal estat, etc.. en resum, fer la feina de camp.

Ahir llegia "El bloc d'un forestal" que em va impressionar, ja que era una persona també de Terrassa, que havia estat treballant durant 9 anys a primera línia de foc, i aquest any entrava a formar part del CECAT (és un òrgan de gestió de les unitats disponibles) i per tant deixa el terreny per passar als despatxos.
Jo encara no he començat i per això intento ser prudent, però em fa l'efecte que això m'agradarà, i si el PVI és provablement la base de la piràmide, no descarto per una altre estiu, una plaça de bomber voluntari, o d'auxiliar forestal.. ja es veurà.

Salut!

2 comentarios:

AS dijo...

Doncs si fiques els peus per la muntanya, mira per terra a veure si veus rovellons que m'han dit que n'han sortit arrel de les últimes pluges... Pobres bolets, que desorientats estan amb el canvi climàtic...

Sort amb l'examen!

menta fresca, aufàbrega i maria lluisa dijo...

nano feina maca per aquest estiu, espero que vagui bé l'examen del 25(quins collons amb el dia no?) i et faré cas, miraré youtube. ;)