jueves, 21 de agosto de 2008

Setmana gran!

La passada setmana va ser força maca.

En arribar dimarts vaig trobar-me la roda del cotxe punxada i una petita zona cremada prop de l'Egara.
Aquell mateix dia sento que l'I-207 (torre de vigilància prop d'Ullastrell) diu que a bombers han donat l'avís d'un incendi a la B-122 (Carretera de Terrassa a Rellinars) em quedo parat, i des d'on era a la Serra de les Pedritxes, repasso el traçat de la carretera buscant una columna de fum!! i sí! hi havía una molt aprop de les obres del 4rt cinturó, vaig anar cap allà i quan vaig arribar els bombers de Terrassa, Matadepera i Viladecavalls havíen arribat i ja estaben apagant el foc. Així que només va ser un petit ensurt..

Després que la setmana fos bastant tranquila diumenge passat dia 17 vam començar xerrant 1 horeta amb l'Enginyer de Zona que ens va venir a recollir unes incidències.
Poc després de sortir de Bombers, vaig veure una columna de fum cap a la zona de Can Boada (foto) prop del Marià Galí. Vaig donar l'avís i les ADF's (Agrupació de Defensa Forestal) i els bombers van encarregar-se d'apagar-lo. Pel que es veu va ser força gran, tot i que jo no hi vaig estar, ja que era zona de la U.112.
Com que no era la meva zona, vaig pujar a la serra del Troncó on hi ha un punt de visibilitat per controlar l'incendi (foto) i controlar la resta de la zona.

Uns minuts més tard veia unaltra columna de fum a l'altre zona de Terrassa, prop del Pol. de Can Petit, on es veia una columna de fum grisa i força espesa, vaig avisar-la i m'hi vaig acostar (no hi ha foto). Un cop allà vaig confirmar que era incendi de matolls i l'ADF de Terrassa s'hi va acostar per extingir-lo.
Havíen cremat una motu amb benzina i el foc es va estendre pels matolls propers, això explica la gran columna de fum que vaig veure al principi, ja que quan vaig arribar la columna de fum era més petita. Al final va venir l'Enginyer de zona, un camió de Bombers i la Policia Municipal.
Al vespre poc abans de plegar, em van avisar perquè em passès pel Carrer Gregal de Matadepera, que un veí havía sentit olor a cremat, pro va resultar ser una falsa alarma. Un dia prou divertit.

1 comentario:

5oktubre dijo...

Caram! Quina sorpreseta et va deixar el teu company d'unitat, la roda punxada... Que cabrón!

Doncs em sembla que aquesta setmana te n'ha deixat un altre, jusjus

Apa, Salut!

I aviam si ja no en punxem cap més.